Розвиток міжпівкульних зв’язків. Малювання фігур та предметів двома руками.

Розвиток міжпівкульних зв’язків. Малювання фігур та предметів двома руками.

Розвиток мислення та творчих здібностей учнів можливий при гармонійній роботі обох півкуль головного мозку. За розвиток логічного мислення відповідає ліва півкуля мозку, а за творче (евристичне) – права півкуля мозку.

Працювати  над вдосконаленням свого мозку, приведення його в гармонійний стан необхідно як дорослим так і дітям.

Під час письма працюють дві півкулі головного мозку людини. Кожна півкуля сприймає і обробляє інформацію по своєму, необхідно щоб відбувався швидкий та якісний обмін інформації між правою та лівою півкулями. Тоді письмова діяльність дитини буде відбуватися плавно без збоїв, повторів та уповільнень. Розвиток міжпівкульної взаємодії у ракурсі письма пропонуємо на матеріалі графічних вправ (малювання фігур та предметів).

Є різні варіанти вправ малювання двома руками одночасно. Спочатку дитина опановує чотири етапи малювання лінійних візерунків. Потім можна переходити до наступного рівня складності малювання фігур та предметів двома руками одночасно. Послідовність дій та правила виконання малювання двома руками, для досягнення максимального ефекту, пропонуємо подивитися у відео.



Малювання слід розпочинати на вертикальній поверхні: на дошці, на ватмані або на шматочку шпалери, закріпленому на стіні.


Спочатку треба спробувати намалювати просту фігуру круг (коло) кожною рукою окремо, у різних напрямках руху рук (за годинниковою стрілкою та проти годинникової стрілки), а потім переходити до малювання двома руками.

Потім продовжуємо малювати вісімку, це складна фігура. Спочатку треба спробувати намалювати її вертикально кожною рукою окремо, у різних напрямках руху рук, а потім переходити до малювання її двома руками.

Потім вісімку треба спробувати намалювати горизонтально кожною рукою окремо, у різних напрямках руху рук, а потім переходити до малювання її двома руками.

В такій послідовності проводиться робота над кожною фігурою, кожним предметом   упродовж декількох днів, в залежності від віку та можливостей дитини. У міру того як малювання на вертикальній площині стає більш вдалим та впевненим можна переходити на горизонтальну поверхню. Далі продовжуємо малювати на чистому аркуші паперу різні фігури (квадрати, трикутники, овали, прямокутники і т.д.).

 Потім продовжуємо малювати на чистому аркуші паперу різні предмети: кораблик, ялинка, метелик, квітка, цукерка, листя дерев, будинок...


Тренуйтеся на здоров'я і з задоволенням! Відчуйте різницю між собою колишнім і собою натренованим.